понеделник, 23 август 2010 г.

Янтра!22 август 2010!

Прекрасно време,невероятна река!Янтра тази година се оказва най-хубавата река.Явно пороите,направиха големи поразии на другите,като Лефеджа,Джулюнската,Кесаревската.Лефеджа неможах да я позная.Без растителност,изправени завои,като напоителен канал е!Тук таме прилича на себе си.Тази година есенните кефали ще ги търсим явно на Янтра.
Та много приятен излет,с много добри риби.Рибите бяха охранени,красиви,искряха като седеф.Здрави,без нито едно петънце.Много мерни са се появили в момента,говорим за риби около 40 сантиметра.Такива излязоха тази неделя.Ето един хубавец.
IMG_0315_resize
Но повечето от тях излязоха на форсинг,около 100 замятания в една точка.Много е успешен този метод,гаранция,че ако излезе нещо то ще е големичко!Общо взето тази година ловя по този начин.Е разбира се трябва да се прецени мястото,къде може да има такива юнаци!Не трябва да се засичат дребосъците,които тръгват първи.Ако се хване сам такъв,много внимателно трябва да се вади!Имам предвид,изобщо да не го изкарвате на повърхноста!Ето и някои други снимчици от реката!На една от тях са колеги,в дясно е Миро,човекът,който за първи път ми хвана ръката и ми показа кастинг.За което съм му много признателен.Той ще остане за мен първият ми учител.Незнам поради какви причини се оказа от мухарлъка,но като видя тези хубавци,май,май,ще се завърне!
IMG_0313_resize
IMG_0312_resize
IMG_0311_resize
От това място(последната снимка)излезе този рибок,поборихме се с него.Мястото е такова,че трябва да се внимава при ваденето.Много водорасли,дънери.Но тези са местата на годзилките!Поздрави!Роската!

1 коментар:

  1. Аз съм ти казал, Роска, че Господ ви обича вас. Няма такъв район с толкова много и все хубави реки.

    Дай Боже все такива места да обикаляш и най-малките рибоци да са ти като този на снимката горе. :-)))

    Поздрави, КР

    ОтговорИзтриване